Целта на дипломната работа е да се разгледа важността и полезността на интерактивните приложения, базирани на софтуер за жестово и гласово разпознаване. Бързото им навлизане както в ежедневието, така и в различни индустрии, създава предпоставки за развитието на приложения от нова генерация, с по-естествен и удобен потребителски интерфейс. Благодарение на възможностите, които дават интерактивните приложения развитието на този вид технологии е с високо темпо и приходите от такъв тип решения нарастват значително.
В дипломната работа ще дадем теоретични основи за принципите на работа на софтуера и хардуера за жестово и гласово разпознаване – механизми, алгоритми, предизвикателства. Ще разгледаме и анализираме различни решения на пазара, като акцентираме в детайли на Microsoft Kinect. За финал ще разгледаме програмната реализация на музикален плейър интегриран с Microsoft Kinect, работещ както като класическо приложение, така и управляван с жестови и гласови команди, като анализираме какви са преимуществата на този подход.
Copyright © 2015 - Катедра Софтуерни технологии