Дипломна работа

Система за управление на дентална практика | Защитена на: 01/01/1900

Двадесет и първи век е - времето на неограничените възможности, на интернет технологиите и на забързаното ежедневие, в което свободното време сякаш е скъпо струващо ни удоволствие, което не всеки може да си позволи. Безспорно, забързаният свят, в който живеем, налага нов модел на поведение - всекидневно трябва да се справяме с огромен информационен поток и да извършваме множество различни дейности, разпределяйки вниманието си в много различни посоки. Именно заради тази натовареност, свободното време, което ни остава е още по-ценен ресурс за нас.

Имайки предвид факта, че ползването на компютър се е превърнало в неизменна част от нашето ежедневие, могат да се създават различни приложения, подпомагащи дейностите в различни области. В настоящата работа ще имаме за цел да създадем система която да улеснява и систематизира работата на персонала в денталните клиники.

На практика, хартиените носители на медицинска информация за всеки отделен пациент потъват в прах, могат да се загубят или да се унищожат. Когато най-лошото се случи, разчитаме на личните си спомени – за диагнози и проведена терапия, евентуални алергии и хиляди други медицински данни.

Това обаче вече остава в миналото. Технологиите навлизат решително и сме мотивирани да създадем електронна система която има за цел да замести хартиените носители, графици за записване на пациенти и да организира времето на денталните лекари.

Независимо дали са у дома, на работа, на почивка или на семинари в чужбина, те ще имат непрекъснат достъп до актуалната медицинска информация на своите пациенти.

Системата има за цел да оптимизира работата и да улесни записването и организирането на пациентския поток, да пази историята на прегледи за всеки пациент и да прави връзка между пациент и лекар. Системата трябва да бъде достъпна от различни устройства и дизайнът и да бъде приспособен за различни резолюции.

Основна функционалност на системата е правене на график и лесно управление на организацията на пациентите. Друга важна функционалност е записване на нов преглед и преглеждане на история на пациента. В системата ще се пазят всички данни за клиниката, ще могат да се създават профили за лекари и да се дефинират различни манипулации. Системата ще има няколко нива на достъп, съобразени с функциите на служителите, използващи системата.

           

С използването на системата се цели административната работата на служителите да се улесни и с това целия екип ще бъде много по-продуктивен. Модулът рецепция ще улесни правенето на графика и с това ще се намали времето за чакане на пациента. Административното лице което организира работата в клиниката ще има лесен достъп до всички данни събрани в една система, което сериозно ще намали административния товар и ще спести време и пари.

Системата ще бъде уеб-базирана, лекарите и административното лице ще имат достъп до системата и до цялата функционалност без значение къде се намират и какво устройство използват, нужно е само да имат връзка с интернет.

Административното лице няма да има нужда да прави връзка между лекар и пациент на хартия. Самата система ще предоставя такава функционалност и всички пациенти ще бъдат оцветени с еднакъв цвят като избрания лекар, което ще прави системата много интуитивна и лесна за ползване.

Всички прегледи за всеки пациент ще се пазят в историята която може да се види при преглед на пациент. Лекарят ще има възможност ежедневно да преглежда и променя графика си. С тази функционалност лекаря няма да има нужда от използването на допълнителни програми за организиране на работния график.

Двадесет и първи век е - времето на неограничените възможности, на интернет технологиите и на забързаното ежедневие, в което свободното време сякаш е скъпо струващо ни удоволствие, което не всеки може да си позволи. Безспорно, забързаният свят, в който живеем, налага нов модел на поведение - всекидневно трябва да се справяме с огромен информационен поток и да извършваме множество различни дейности, разпределяйки вниманието си в много различни посоки. Именно заради тази натовареност, свободното време, което ни остава е още по-ценен ресурс за нас.

Имайки предвид факта, че ползването на компютър се е превърнало в неизменна част от нашето ежедневие, могат да се създават различни приложения, подпомагащи дейностите в различни области. В настоящата работа ще имаме за цел да създадем система която да улеснява и систематизира работата на персонала в денталните клиники.

На практика, хартиените носители на медицинска информация за всеки отделен пациент потъват в прах, могат да се загубят или да се унищожат. Когато най-лошото се случи, разчитаме на личните си спомени – за диагнози и проведена терапия, евентуални алергии и хиляди други медицински данни.

Това обаче вече остава в миналото. Технологиите навлизат решително и сме мотивирани да създадем електронна система която има за цел да замести хартиените носители, графици за записване на пациенти и да организира времето на денталните лекари.

Независимо дали са у дома, на работа, на почивка или на семинари в чужбина, те ще имат непрекъснат достъп до актуалната медицинска информация на своите пациенти.

Системата има за цел да оптимизира работата и да улесни записването и организирането на пациентския поток, да пази историята на прегледи за всеки пациент и да прави връзка между пациент и лекар. Системата трябва да бъде достъпна от различни устройства и дизайнът и да бъде приспособен за различни резолюции.

Основна функционалност на системата е правене на график и лесно управление на организацията на пациентите. Друга важна функционалност е записване на нов преглед и преглеждане на история на пациента. В системата ще се пазят всички данни за клиниката, ще могат да се създават профили за лекари и да се дефинират различни манипулации. Системата ще има няколко нива на достъп, съобразени с функциите на служителите, използващи системата.

С използването на системата се цели административната работата на служителите да се улесни и с това целия екип ще бъде много по-продуктивен. Модулът рецепция ще улесни правенето на графика и с това ще се намали времето за чакане на пациента. Административното лице което организира работата в клиниката ще има лесен достъп до всички данни събрани в една система, което сериозно ще намали административния товар и ще спести време и пари.

Системата ще бъде уеб-базирана, лекарите и административното лице ще имат достъп до системата и до цялата функционалност без значение къде се намират и какво устройство използват, нужно е само да имат връзка с интернет.

Административното лице няма да има нужда да прави връзка между лекар и пациент на хартия. Самата система ще предоставя такава функционалност и всички пациенти ще бъдат оцветени с еднакъв цвят като избрания лекар, което ще прави системата много интуитивна и лесна за ползване.

Всички прегледи за всеки пациент ще се пазят в историята която може да се види при преглед на пациент. Лекарят ще има възможност ежедневно да преглежда и променя графика си. С тази функционалност лекаря няма да има нужда от използването на допълнителни програми за организиране на работния график.

Scroll to Top